לוגרו

הישגים חדשים בפרסום לעסקים

לוגרו

הישגים חדשים בפרסום לעסקים

לוגורו הישגים בפרסום לכל סוגי העסקים – פתרון כולל למיתוג חדשני ומדויק לעסק שלכם.

לוגרו

הישגים חדשים בפרסום לעסקים

פרסום ברשת האינטרנט

פרסום ברשת האינטרנט זוהי אחת הדרכים הנפוצות, הנכונות והטובות ביותר לכל עסק שקיים. אם בעבר היו משתמשים בשלטי חוצות מפוצצים, בקמפיינים ברדיו או בטלוויזיה, כיום הדרך הבטוחה ביותר היא פרסום בדיגיטל.

בחברתנו ישנם מספר אפשרויות לפרסום וקידום העסק שלך במנועי החיפוש:

  • קידום ממומן PPC – קידום ממומן הינו דרך להגיע לתוצאות טובות יותר במנועי החיפוש השונים ומטרתו כמובן להגדיל את כמות הכניסות והחשיפה לעסק שלך. קידום ממומן מכונה גם  PPC-pay per click תשלום להקלקה. כאשר בחרת בדרך זו לקידום העסק שלך חברתנו מבצעת חקר מילות מפתח עבור אתרך שיביאו את ההמרה הטובה ביותר עבור תקציבך לפרסום האתר.
    כלומר, כאשר אנחנו עושים עבורך את הקידום הממומן אנו דואגים למקסם לך את עלויות הפרסום והתשלום להקלקה.
  • קידום אורגני בגולגל – גוגל הינה מערכת חכמה העובדת על פי אלגוריתם מסוים, כאשר הינך מחפש מילת מפתח מסוימת כמו "ייעוץ משכנתאות", רשת גוגל יציג לך את האתרים הכי רלוונטיים למילת החיפוש שלך.
    כלומר גוגל מדרג את האתרים לפי כל מילת חיפוש, אפילו אות אחת שונה במילת החיפוש יכולה להציג אתר אחר, כך לדוגמה – במידה ותחפש ייעוץ משכנתאות ותחפש ייעוץ משכנתא, לא בהכרח שתקבל את אותו הדירוג של האתרים שנמצאו.
    לאחר שנים רבות של ניסיון אנו יודעים כיצד לקדם את האתר שלך בגוגל , אילו מילות מפתח כדאי לך לקדם שיביאו את ההמרה הטובה ביותר ואת קהל הלקוחות הטוב ביותר עבורך ועבור העסק שלך. אנו עושים מגוון רחב של פעולות כמו הוספת קישורים המובילים לאתרך, כתיבת והוספה של תוכן רלוונטי באמצעות כתבות באתרים גדולים.

כדי להביא את התוצאות הטובות ביותר אנו עובדים איתך יחד בשיתוף פעולה מתמיד לכל אורך הדרך, חברתך תהיה מעורבת בתהליך ותדע על כל הישג חדש שהצלחנו להשיג עבורך.
בכל חודש חברתך תקבל דוחות מפורטים על התנועה אשר הייתה באתרך (כמות כניסות מהקידום האורגני/ממומן ואפילו כמות שיחות נכנסות) בכך תדעו למספר ולדעת בעצם כמה הרווחת מהפרסום אצלנו.

תיק עבודות

פתחתם עסק והצבתם יעדים תנו לנו להשיג לכם אותם

חייגו – 054-2634434 או צרו אתנו קשר במייל.

מחפשים משרד פרסום באינטרנט?

פרסום באינטרנט זה לוגורו. נקודה!

כל הזכויות שמורות © למשרד פרסום לוגרו 2018 חייגו – 054-2634434

שלחו הודעה
דילוג לתוכן